Castrol Motorshow 2016 lányokkal, termékekkel, élményekkel

A 2016-os AMTS megjelenésre nagyon rövid időnk volt felkészülni, mégis többezer vendéget tudtunk megfelelően fogadni a standon, ahol szinte mindenki örömmel vett részt az aktivitásokban...

 

A Castrol márkát látványos standdal és izgalmas aktivitással vittük ki a HUNGEXPO-ra. A feladat látványos márkajelenlét, termékeladás és újabb nagy vevői adatbázis létrehozása volt, a Castrol márka hivatalos Mintaboltjaként.

 

A Castrol márkát az XLavina és a RIPCA közös akaratából 16 nap alatt álmodtuk bele egy 360 fokos standba, amelynek egyből négy feladata is lett:

1.: adatbázis építés
2.: termékértékesítés
3.: vevőedukáció
4.: látványos márkajelenlét


A termékértékesítésre egy kihelyezett shopot nyitott a RIPCA csapata, ahol az akciós termékeket és az aktuális kínálatot lehetett elérni.

A vevőedukációs részen a Castrol motorolajjal ismerkedőket támogattuk egy motorolaj keresővel – így már a megfelelő terméket keresték a széles szortimentből a járművük számára.
Az ingyenesen adott szakmai segítség sokakat győzött meg a Castrol mögötti felkészültségről és épített bizalmat a termékek felé is.

Az adatbázis építés a standon zajló játékkal működött: a csinos hostesslányok segítségével egy MOTORIQ kérdéssora válaszolva egyvalaki megnyerte az éves Castrol motorolajcsomagját.

A látványos márkajelenléthez fotózni hívtuk a csinos “gridgirl”-ökkel a megérkező látogatókat, míg a színpadon mini-talkshow zajlott, amelyben Világi Péter sportműsorvezető kérdezte meghívott sportsztárjainkat.

Az alábbiakban - a teljesség igénye nélkül - szemezgess a Castrol Mintabolt facebook oldalának albumában!