A webshopban megjelenített
termékfotók tájékoztató jellegűek!
Amennyiben nem webáruházunkban
  rendel, minden esetben érdeklődjön
  készletünkről.
Vásárlási feltételek...
Castrol Mintabolt - RIPCA Kft.
1149 Budapest, Mogyoródi út 32.
Tel.: (+36) 1 422-1456
Nyitvatartás: H-Cs:8-17, P:8-16:30

Nézzen be hozzánk:

Leltárellenőrzés
Ügyfélszolgálat
Castrol Mintabolt és Service Plus
Munkafelvétel
Centírozás
Futómű ellenőrzés
Futómű súlyozás
Futómű ellenőrzés
Alváz ellenőrzés

Gumiabroncs értékesítés a Castrol Autószervizben!

Castrol Mintabolt és Castrol Autószerviz

Gumiabroncs értékesítés a
Castrol Mintabolt és
Autószervizben!

2017.01.01. után 4 darab új gumiabroncs vásárlása esetén a kerékcsere teljes díja bruttó 5000 Forint!



Yokohama, GT Radial, Michelin, Continental, Barum, Nokian, Kleber, Matador (igény szerint szinte bármilyen márkájú) gumiabroncsok kiváló minőségben, jó áron elérhetőek.

Árajánlat kéréshez kérjük, hívja a 061-422-1456 /101 telefonszámot,
vagy írjon az szg@ripca.hu címre!

Castrol Mintabolt és Castrol Autószerviz


Tovább a Kedvezményes olajcsere akcióhoz...

EU Gumiabroncs címkézési szabályozás

Castrol Mintabolt és Castrol Autószerviz A szabályozás értelmében a gumiabroncs-gyártóknak meg kell adniuk az üzemanyag-fogyasztás hatékonysága, a nedves úton való tapadás és a külső gördülés zajkibocsátás terén nyújtott teljesítményt a C1, C2 és C3 abroncsokra vonatkozóan (vagyis elsődlegesen személygépkocsik, kis- és nagyterhelésű gépjárművek gumiabroncsai esetében.)

Mivel a vásárlók nem rendelkeznek megbízható és összehasonlítható információval a gumiabroncsok teljesítményéről, nehezen tudják ezeket a jellemzőket számításba venni vásárlási döntéseikben, különösen a használt gumiabroncsok új abroncskészletre cserélése esetén. 2012 novemberétől kezdve a gumiabroncsok teljesítménye az értékesítési helyeken és a műszaki reklámirodalomban mint pl. katalógusokban, szórólapokon illetve internetes marketing anyagokban is megjelenítésre kerül.

A cél a piac átalakítása a hatékonyabb üzemanyag-felhasználású, biztonságosabb és kisebb zajkibocsátású gumiabroncsok irányába, a már eddig teljesített szabványokon túlmenően. Mindez elősegíti, hogy az árverseny mellett a teljesítmény terén is megerősödjön a verseny, ami növelheti a befektetéseket a kutatás-fejlesztésbe.

A gumiabroncs gördülési ellenállása A gépjárművek üzemanyag-fogyasztása és ezáltal a széndioxid kibocsátása szoros összefüggésben áll a gumiabroncs gördülési ellenállásával. A gördülési ellenállás tulajdonképpen nem más, mint a vezetés közben az útfelület és a gördülő autógumi között folyamatosan fennálló hatás. Miközben az autógumi futófelülete érintkezik az útfelülettel minden fordulatnál deformálódik és torzul. Ez az alakváltozás az autógumi felmelegedésével és energia leadásával jár. A gördülési ellenállás leküzdéséhez vonóerő szükséges. A vonóerő létrehozásához pedig üzemanyag.

A gördülési ellenállás leküzdése a gépkocsik üzemanyag-fogyasztásának kb. 20%-át teszi ki. Tehát minél nagyobb a gördülési ellenállás, annál több üzemanyag szükséges a megfelelő vonóerőhöz.

Ebből jól látható, hogy az alacsony gördülési ellenállással rendelkező abroncsok segíthetik az üzemanyag megtakarítást.

Az abroncscímke jelölése szerint az „A" osztályba tartozó, alacsony gördülési ellenállással rendelkező autógumik, akár 7,5%-kal is csökkenthetik a gépjármű üzemanyag-fogyasztását a „G" osztályba tartozókhoz képest.
A gumiabroncs tapadása nedves útburkolaton A fékút az a távolság, amelyet egy adott sebességgel haladó gumiabroncs a fékezés pillanatától számítva a teljes megállásig megtesz. A fékút hosszát a sebességen kívül az autógumi és az útfelület állapota is befolyásolja. A kiváló nedves tapadással rendelkező gumiabroncsok féktávolsága nedves utakon rövidebb. A gumiabroncs címkén a fékút nagyságára utaló besorolást „A"-tól „G"-ig adják meg. Az „A" minősítés a legkisebb, míg a „G" a legnagyobb fékutat jelenti. Az egyes kategóriák közötti eltérések a 3 métertől a 6 méterig terjednek a gépjármű 80 km/h-ról történő lefékezése esetén. Így az a „A" és a „G" kategóriába sorolt abroncsok fékútja közötti eltérés nedves útfelületen több mint 20 méter lehet.
A gumiabroncs által keltett gördülési zaj A közúti forgalom zajának (ami nem csak zavaró, de egészségkárosító hatású is) egyik forrása az autógumik gördülés által keltett saját zaja, melyet decibelben (dB) mérnek. Minél több fekete ívet találunk a címkén, annál zajosabb az adott abroncs. Az ívek száma az autógumi különböző zajkibocsátási csoportba történő besorolását mutatja.

(Forrás: Európai Bizottság)

Castrol Service Plus hálózatában Ön kiemelt ügyfél, ismerje meg további szolgáltatásainkat!

Várjuk a Mogyoródi út 32. szám alatt:


Tekintse meg Castrol Mintabolt+Castrol Autószerviz-t nagyobb térképen